Adevărul despre anxietate și cum poți găsi tratamentul care funcționează cel mai bine pentru tine

Adevărul despre anxietate și cum poți găsi tratamentul care funcționează cel mai bine pentru tine
Conform Asociației de Anxietate și Depresie din America, tulburările de anxietate sunt cele mai frecvente boli mintale din SUA, afectând 40 de milioane de adulți din Statele Unite cu vârsta de 18 ani și peste sau 18,1% din populație în fiecare an”. Putem descrie anxietatea ca pe o stare de neliniște și de tulburare, deseori fiind percepută și ca o senzație de teamă sau îngrijorare care ne poate lua prin surpindere în orice moment, producând schimbări comportamentale ale căror consecințe pot fi resimțite în multe aspecte ale vieții.

Probabil că nu de puține ori v-ați confruntat cu anumite senzații care puteau părea inițial naturale și destul de cunoscute, însă aproape nejustificate cum ar fi teama, anticiparea unor evenimente nefavorabile, tensiunea musculară, oboseala, lipsa de concentrare, trezindu-vă brusc într-o situație disperată fără vreo posibilitate de scăpare. Acestea sunt doar câteva dintre manifestările amenințătoare ale acestei tulburări. Identificarea și conștientizarea lor reprezintă prima etapă a procesului de vindecare care nu este tot timpul ușor, însă există multe alternative care să accelereze combaterea simptomelor.


Anxietatea și frica

E bine de știut că anxietatea diferă de frică. Cei doi termeni pot apărea adesea împreună în diferite contexte, însă nu pot fi interschimbabili. Frica se referă la o amenințare cunoscută sau înțeleasă, în timp ce anxietatea rezultă dintr-o amenințare necunoscută, așteptată sau slab definită. În timp ce anxietatea se manifestă prin senzații fizice incomode care apar datorită unor gânduri negative (ritmul cardiac accelerat, frisoane, dureri în piept, transpirație excesivă, stomac deranjat sau greață), frica apare atunci când sunteți puși în fața unui pericol real și imediat.


Atacurile de panică și atacurile de anxietate

Panica și anxietatea sunt, de asemenea, doi termeni care apar împreună de cele mai multe ori, însă în ciuda faptului că simptomele sunt similare, există câteva diferențe referitoare la modul în care se manifestă, durata senzațiilor, modul în care sunt declanșate și felul în care pot fi tratate.

În timp ce un atac de anxietate are un debut treptat, deci, intensitatea stărilor se manifestă progresiv, atacurile de panică apar în mod spontan și pot lua prin surpindere, deși unele studii arată că simptomele unui atac de panică pot aparea cu până la 45 de minute înainte experienței, apărând inițial ca modificări ale funcțiilor respiratorii și ale ritmului cardiac.

Conform Asociației de Anxietate și Depresie din America, tulburările de anxietate sunt cele mai frecvente boli mintale din SUA, afectând 40 de milioane de adulți din Statele Unite cu vârsta de 18 ani și peste sau 18,1% din populație în fiecare an”. Putem descrie anxietatea ca pe o stare de neliniște și de tulburare, deseori fiind percepută și ca o senzație de teamă sau îngrijorare care ne poate lua prin surpindere în orice moment, producând schimbări comportamentale ale căror consecințe pot fi resimțite în multe aspecte ale vieții.

Probabil că nu de puține ori v-ați confruntat cu anumite senzații care puteau părea inițial naturale și destul de cunoscute, însă aproape nejustificate cum ar fi teama, anticiparea unor evenimente nefavorabile, tensiunea musculară, oboseala, lipsa de concentrare, trezindu-vă brusc într-o situație disperată fără vreo posibilitate de scăpare. Acestea sunt doar câteva dintre manifestările amenințătoare ale acestei tulburări. Identificarea și conștientizarea lor reprezintă prima etapă a procesului de vindecare care nu este tot timpul ușor, însă există multe alternative care să accelereze combaterea simptomelor.






Cum ne tratăm?

Ori de câte ori ne confruntăm cu aceste tulburări, este vital să lucrăm la îmbunătățirea rutinei zilnice și să valorificăm timpul liber prin activități care ne ajută să ne eliberăm de abundența gândurilor care periclitează atât sănătatea mintală, cât și cea fizica.


Folosește sportul ca parte din terapie.

Nu e doar un clișeu. Oamenii care fac mișcare în mod regulat au tendința de a face acest lucru deoarece le oferă un sentiment enorm de satisfacție. Se simt mai energici pe tot parcursul zilei, dorm mai bine noaptea, au amintiri mai clare și se simt mai relaxați și mai pozitivi față de ei înșiși și de viața lor.


Mănâncă sănătos

Există cercetări care sugerează că ceea ce mâncăm poate afecta nu doar sănătatea noastră fizică, ci și cea mintală și bunăstarea, iar studiile arată că majoritatea celor care acordă timp și atenție dietei nu au cunoscut niciuna din tulburările enumerate mai sus.


Încearcă CBD

Deși tulburările de anxietate sunt, în general, tratate cu psihoterapie, medicamente sau o combinație a celor două, mulți oameni aleg să renunțe la aceste abordări standard și să se auto-trateze cu produse precum uleiul de CBD. Potrivit unui sondaj publicat în Cannabis and Cannabinoid Research în 2018, aproape 62% dintre consumatorii de canabidiol au raportat că au folosit CBD pentru a trata o afecțiune, primele trei condiții fiind durerea, anxietatea și depresia.
                                                     



Există numeroase forme ale CBD-ului pe piață. Acesta poate fi comercializat sub formă de ulei, capsule, pudră (cristale), cosmetice, produse alimentare sau poate fi vaporizat cu ajutorul unui dab-pen. (vezi Kanabo VapePod)

Link : https://www.mycbdose.ro/kanabo-vapepod/kanabo-vapepod.html

Ai mai multă grijă de felul în care arăți sau te simți

Multe persoane care s-au confruntat cu anxietatea măcar o dată susțin că au reușit să o combată printr-o rutină riguroasă de îngrijire sau ritualuri de înfrumusețare care implică băi calde, aromaterapie, utilizarea de creme hidratante și seruri calmante. Deși la prima vedere am spune că nu există vreo legătură foarte strânsă între frumusețe și sănătate, studiile arată contrariul. Persoanele care își petrec timpul având grijă de aspectul lor susțin că au cunoscut o îmbunătățire considerabilă a calității vieții lor, ca au prins mai multă încredere în forțele proprii și că acest obicei le-a ajutat să învingă anxietatea.



Fiecare dintre aceste sugestii pot avea un potențial imens, mai ales dacă sunt aplicate simultan și dacă există o constantă în ceea ce privește rigurozitatea și periodicitatea acestora.




 

Suport clienti 8:00 - 16:00

+40 766 016 735 contact@mycbdose.ro
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!